Sabtu, 30 Mei 2009

Pertandingan Public Speaking Peringkat SKPK

Panitia BI, pada tahun 2009, 13Mei telah berjaya mengadakan pertandingan public speaking yang diadakan di Pusat Sumber sekolah. 10 peserta mengambil bahagian dalam acara ini untuk merebut gelaran juara sekaligus menjadi peserta ke pertandingan public speaking peringkat Zon Pegalan, Keningau pada Jun 2009 yang berpusat di SK. Penagatan, Keningau. Syabas dan tahniah kepada yang berjaya iaitu Loreta Jenisi, Evarencia Jaitin, Hani Syafizah Mustaqim.

Kelihatan Teacher June VG, memberikan taklimat kepada tiga orang hakim pertandingan public speaking pada 20.5.2009 di Pusat Sumber sekolah.



Ceria wajah peserta public speaking di pusat sumber anjuran panitia BI semester 1. Yang pasti tetap ada dua lelaki menyertai pertandingan ini.


Loretta Jenisi peserta terbaik dari 10 peserta pertandingan public speaking di pentas penglipurlara Pusat Sumber. Loreta juga johan public speaking peringkat daerah baru-baru ini. Bunga-bunga dalam pasu menghias pentas penglipurlara di pusat sumber ini adalah milik villaza anjung seri yan g di pamerkan waktu public speaking hari itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan